Thursday, March 8, 2012

mulle tegelikult ei meeldi see, et ma oma elu internetti olen paigutanud.........facebook käib mulle närvidele, blogi käib mulle närvidele...mul võiks ideaalis ainult e-mail olla, aga........kuidas ma küll oma aafrika-eesti-inglise sõpradega ühendust hoiaksin, kui mul facebooki ei oleks.........dilemmad dilemmad




ma kuulan oma vana lemmikut Feist'i....ja see viis mind edasi Nina Simone'i kuulamiseni.......ma lähen majakaaslastega juuni alguses Amsterdami reisile..ma pole nii kaua reisinud ja ma olen sellest tüdinud..aga me läheme Amsterdami ja R rääkis mulle loo: kui tema onu veel Amsterdamis paadil elas ja mööda kanalit üks õhtu sõitis, kuulis ta kusagilt laulmist...sõitis ta oma kodupaadiga hääle poole ja arvake, kelle ta Amsterdamis kanali ääres istumast ja laulmast leidis...............Nina Simone'i....
tihti ma mõtlen, et vanasti oli kõik palju maagilisem, ilusam ja parem, aga samas kõik põlvkonnad mõtlevad alati nii.....A rääkis mulle oma Amsterdami kogemusest: tegi maagilisi seeni (või kuidas iganes need ka eesti keeles ei kõlaks) läks parki ja kõikidest asjadest tuli väikeseid sädelusi...ühesõnaga sämeid purkas tervest Amsterdamist...natukene kaasaegsem mälestus, aga ka väga ilus.....ma pole kunagi Amsterdamis käinud ja ma ei tea, kas mul ka midagi heas mõttes meeldejäävat juhtub.....ma hoian pöialt, et juhtuks!!

http://www.youtube.com/watch?v=pLh73RPvfgI&feature=fvst

1 comment: