Wednesday, February 8, 2012

ma tean, et inimesed eelistavad alati seda kui sa oma elust räägid sellele, kui sa midagi muud räägid...aga...mu elu on igav hetkel! käin ülikoolis..olen haige...ebatavaliselt haige...terve elu olen olnud terve nagu purikas, aga kui sa elad nelja inimesega ühes majas (tavaliselt viie-kuuega, sest boyfriendid elavad ka siin tihti) ja iga viimane kui inimene neist haige on siis....ei jää endalgi muud üle, kui haigeks jääda! jube asi...aga mis teha...eile õhtul oli asi nii hull, et köhahood ei lakanud, vasakust kõrvast oli kuulmine kadunud jne seega midagi tegin mina.........õigus...läksin peole! kõrva aitas kindlasti, sest kuulmine tuli sellise suure lärmi peale tagasi, aga köha on veel hullemaks läinud...mure!

igatahes on järgmine nädal lugemise nädal ehk vaba nädal aga......sellel on omad halvad küljed...kõik lähevad selleks nädalaks koju! seega jään ma üksi siia majja töllama...tegelikult koos L'iga, sest tema õpib psühholoogiat ja neil ei ole kunagi lugemise nädalaid! õnnetus

igatahes õppejõud näitas meile sellist lehekülge

http://www.listentoafrica.com/audio/

inimesed käivad Aafrikas ringi ja salvestavad helisid ja panevad need sinna üles....väga hea tunde tekitab see kui mu toas kõlab mõne Gambia sadama inimeste jutuvadin...või Sierra Leone metsast tulev linnulaul...ükskõik....aga see idee on minu arvates väga hea ja üllas :) sealt lehelt võib veel palju huvitavat leida...avastagem siis

No comments:

Post a Comment