Wednesday, February 1, 2012

ma tean, et ma räägin viimasel ajal palju rohkem Lääne- kui Lõuna-Aafrikast...aga see ei tähenda, et ta mu südamest kadunud oleks :) vahetevahel ma hakkan oma elu peale Kaplinnas mõtlema ja muutun nõnda kurvaks selle idee peale, et ma võib-olla niipea sinna tagasi ei saa minna, et otsustan selle peale mõtlemise üldse lõpetada.........vahetevahel aga lihtsalt meenuvad mulle mingid seigad, mingid kultuurilised iseärasused,,,täna meenusid mulle aafrika geograafia loengus mu Lõuna-Aafrika õed ja ma leidsin end väga totakalt suure suuga naeratamas...seda seepärast, et iga kord kui keegi Aafrika kaardi mu nina alla paneb, lähevad mu silmad automaatselt Kaplinnale ja siis ma ei suuda uskuda, et ma ise seal elanud olen......ja et mu nii paljud sõbrad seal ikka veel elavad...jah........ei ole midagi paremat siin elus kui olla vahetusõpilane :) teadagi, elasin ma värviliste kaplinlastega ühes parajas getos ja nende kultuur ja keel ja kõik muu selline on mulle väga südamelähedane ning Lõuna-Aafrikas ei tundnud ma end kindlasti mitte valge, vaid pigem värvilisena....igatahes tutvustas üks mu pool lõuna-aafriklasest kursaõde mind sellisele koomikule nagu Trevor Noah....ta on värviline lõuna-aafriklane ja kuigi mulle need lava peal nalja tegevad mehed tõesti kunagi meeldinud ei ole, siis pean tunnistama, et Trevor võitis mu südame esimese videoga, sest ta imiteerib nii perfektselt Lõuna-Aafrika värvilisi, mustanahalisi ja teisi....

ja et te aimu saaksite, millist inglise keelt mina vahepeal viljelesin (ja millest ma siiamaani aru saan...ojeee) ja millist, ma mõtlesin, ma nalja viluks siin Inglismaal jälle viljelema peaks, lihtsalt seepärast, et keegi ei saaks aru mida ma räägin...meie Kaplinna värvilised räägime sellist asja nagu mingels mis on afrikaani ja inglise keele segu, aga neil on mõlemal omajagu tugev aktsent küljes....nii et kuulake siis....esimene osa ongi värvilistest...

http://www.youtube.com/watch?v=gmj_FhPnas4&feature=related

ooo mälestused...ma tahaksin nutta

No comments:

Post a Comment