Saturday, January 28, 2012

motherfuckers...........ma tegin aasta avastuse

nagu ma mitmeid(liiga palju) kordi maininud olen, siis rahadega mul head lood ei ole...........ja ma millegi pärast otsustasin ikkagi söögi asemel endale veebruari kuu Dazed and Confused'i osta (inglise ajakiri) ... sest kaanel oli üks väga ilus motherfucker....muidugi, et mingisugune mustanahaline mees, kellest ma varem kunagi kuulnud ei olnud...ja kui ma ajakirja poes sirvisin leidsin sealt vahelt veel umbes 9 sellist..ja neil olid kõikidel väga ilusad riided (Raf Simons, Comme des garcons jne) ... ja nad olid Harlemist pärit ....räpparid.............ja kuna see oli üks imelik segu headest asjadest otsustasin ma need saatuslikud 4 naela kulutada ajakirjale, kuigi Korea supermarketist saaksin ma selle eest kolme nädala jagu kiirnuudleid...........mis teha

selle avastuse nimi on A$AP Rocky...ta on väga ilus ja imelik...ja kui ma esimest korda ta muusikat youtube'is kuulasin (olin artikli läbi lugenud ja ootused olid taevas) pidin ma pettuma.....tundus selline tavaline wannabe Wiz Khalifa vms

ja millegipärast hakkasin ma sellest hetkest ikkagi youtube'i vahel pendeldama, et tema videosid vaadata ja lugusid kuulata...intervjuusid nautida.......

lüürikalt ei ole ta võrreldav a la Mos Defi (ooops Yasiin Bey), Talib Kweli ja muude sellistega, aga ta kutsub end: dat pretty motherfucker (seepärast ka minu tihe motherfuckeri kasutamine siin postituses...) ja kes inglise keelest natuke aimu omab saab aru, et see on väga veider sest pretty tähendab kena ja seda meeste puhul eriti ei kasutata....nali naljaks....(ma tahaksin öelda kusi kaljaks, aga ma ei ütle) ja seee ongi põhjus miks ta mulle järsku meeldima hakkas: ta on nii naeruväärselt hea ja huvitav!!! ja keerab kõike veidi üle vindi..igatahes olen ma lummatud ja panen siia paar videot...mida ma kindlasti vaadata soovitan, sest ta on väga ilus noormees ja tal on väga ilusad riided ja videod on ka....imelikult naeruväärsed ja ilusad

oih ma unustasin öelda et A$AP(Always Strive And Prosper) on tema nii öelda crew nimi...neid on seal hulgim ja nad on kõik väga huvitavad...kahju, et mina nende kampa ei kuulu...ma panen siia ühe intervjuu nendega ja siis mõistate isegi,,,miks ma kuuluda tahan

http://www.youtube.com/watch?v=r6I2Ek_j_Xc

http://www.youtube.com/watch?v=KuZ2QZKYj7c

http://www.youtube.com/watch?v=0GJXvoYac5Q

nüüd teate, kes on minu tõeline tuleviku abikaasa........dat pretty motherfucker

1 comment:

  1. hot hottie hot ja seal viimases vidjos olid ühed lakknahast mustad kingad, mis olid selles vidjos eriti kaunid....

    ReplyDelete