Saturday, November 12, 2011

TULEN HEADE UUDISTEGA...

ma ei ole vist maininud, aga peale seda kui ma Lõuna-Aafrikast lahkusin leidis minu vend...(see mäsleja vend, mitte usklik) omale tüdruku(ta oli ennem moslem aga tundis siiski, et Jeesus Kristusele ei saa seal peres vastu panna ja hakkas nüüd kristlaseks) ja see tüdruk päris kiiresti rasestus(nagu meil sealmaal kombeks rasestuda) ja ta sünnitas PRAEGUUU seega...ma olen nüüd ametlikult tädi...tädi Hanna...(ja laps sündis 2 päeva peale minu Lõuna-Aafrika õe sünnipäeva)

ühesõnaga ma olen väga õnnelik hetkel...selle pärast ja ka kõige muu pärast....näiteks käisin ma eile peol...ja see oli üks kuradima tore pidu(nagu kõik meie peod) ja 90% inimestest kellega ma tutvusin olid mingil põhjusel Jamaika päritolu seega selle loo pühendan ma oma Jamaika tutvustele..............elagu Jamaika ja elagu Lõuna-Aafrika!!!

http://www.youtube.com/watch?v=uijFctBM47M

VIVA

1 comment: