Sunday, December 25, 2011

njah minust on saanud stereotüüpiline blogija ehk siis halb blogija, aga Aafrika on hetkel viimane asi mille peale ma mõtlen(wow) ja niisama oma elust mõtlen ma jällegi liiga palju, seega...filosoofilised postitused tulevad hiljem...täna aga...kuna jõuluaeg on muidu tore, aga minu jaoks alati super igav aeg, siis....lükkan siia ühe õdusa loo...võib-olla isegi kaks?

ma tean, et kui mulle mõni muusikaline grupp meeldib, siis ma pläkutan neist pikalt, aga Black Star'i puhul jätan ma selle vahele....see kollektiiv on hmm...imeline?...koosneb kahest mehest, keda iga modernne noor teadma peaks, aga kui ei tea siis nüüd teate: Talib Kweli ja Mos Def (kes võttis oma uueks artisti nimeks nüüdsest Yasiin Bey...jumal seda teab miks!? ta on Mos Defina nii kuulus aga see selleks) nad on muidu kaks erinevat muusikut ka, aga üheksakümnendatel lõid sellise duo nagu Black Star ja minu imestuseks on nad jälle aktiivsed...vanadest lugudest võite kuulata näiteks "definition" ja "respiration".....
nad on eraldi ka väga head muusikat teinud...igatahes on neil uus lugu, mis mulle väga-väga meeldib...väga mosdefilik...või peaksin ütlema yasiinbeylik? igatahes õdus ja mõnus ja tekitab tunde nagu ma hõljuksin kosmoses...või vähemalt pimedas öös...oooo romantika

http://www.youtube.com/watch?v=B0jwXAwmy0Q

kuna juba õdusate lugude jagamiseks läks, siis Kanye West tegi kunagi sellise nalja nagu good fridays kus postitas oma blogisse igal reedel (vahel venis küll pühapäeva see ootamine, aga pole viga) ühe loo, kus ta oli ka teisi artiste kaasanud..ja minu ülim lemmik...kus on sample'itud Curtis Mayfield'i...kes on samuti imeline muusik, kes nüüdseks juba meie seast kahjuks lahkunud...igatahes siit ta tuleb:

http://www.youtube.com/watch?v=Iy9B_iQtjoM

No comments:

Post a Comment