Tuesday, December 13, 2011

sõbranna küsis, miks ma tundeid juba blogisse kirja ei ole pannud...siit nad tulevad: tunded on segased hehe hihi......on küll tore, et ma näen oma venda ja oma koera..ja muid taolisi kalleid olendeid, AGA ma tulin üleeile ja igatsen juba Inglismaad.......mis on minu enda jaoks veidi ootamatu...asi on selles, et siin Tartus on ikka jube külm ilm....lund ka ei ole...ma nii ootasin lund ja teda ei olegi...ja tänavad on nii tühjad...ja kui ma olin Londonis lennujaamas, siis otseloomulikult...nagu alati...sattusid minu lähedusse väga matslikud ja õudsed eestlased, kes mul juba eos tuju alla tõid!! nimelt olid minu ees kaks meest..ja iga teine sõna nende sõnavaras oli kas v*tt, t*ra, p*ts või muu selline.....see just ei tekitanud minus kõige soojemat tunnet taas emakeelt kuulda...ja siis terve aja nad sajatasid...MIDA KURADIT.. MIKS ME SIIN PASSIMA PEAME PERSSSEE KÜLL MA ÜTLEN...no hallooo lennujaamas tuleb ikka ju ootamist ette!!....NOO EI OLE VÕIMALIK T****RRRAAA MA ÜTLEN P*TTTTSI...ja siis ma sokutasin ennast lennukis inglaste vahele....ja sain väga huvitava tuttava...üks inglise mees, kes on juba kuus aastat Tartu Ülikooli jaoks Narvas töötanud...jah inglane kes on 6 aastat Narvas elanud, kujutate ette ka kui masendav see võib olla :D ta ei tundunud ise ka väga vaimustuses sellest...rääkis et narvakad ei ole huvitatud ei eesti ega ka inglise keele ära õppimisest...neil ei pidavat neid ju vaja minema......see tuli minu jaoks üllatusena, sest mina arvasin, et eesti keel neid ei huvita, aga inglise keel küll...aga ei olegi nii!
ta ütles, et tahtis see aasta siin enam mitte töötada, aga kuna majanduslik olukord siin maailmas on nagu ta on, võttis ta ikkagi selle väljakutse vastu...ta on veel töötanud Lätis, Rumeenias, Belgias, Prantsusmaal, Hollandis, Kanadas ja sajas muus riigis...ja ta õpetabki Narva venelastele inglise keelt.......ma sain temaga pikalt pläkutada, sest nimelt...kui kõik olid lennukis end mõnusalt sisse seadnud, avastati, et lennuk ei ole siiski lennukorras ja siis pidime me end ümber kolima teise lennukisse, mis võttis aega (ja mis, mina mõtlesin, ei olnud midagi erilist, aga stjuuardessid ütlesid, et nemad ei mäleta, millal viimati nemad ühest lennukist teise kolima pidid....ei usu!) igatahes rääkis see onkel veel, et kui ta kunagi Rumeenias ootas, et lennuk õhku tõuseks, nägi järsku lennuki aknast, et see oli ümbritsetud mingist kalashnikovidega varustatud komandost! ja siis nad olid lennukisse nende kalashnikovidega sisse lennanud...ja kolm meest kinni võtnud ooooo! selliseid draamasid minul kunagi pardal juhtunud ei ole ja loodan, et ei juhtu ka
igatahes on Eestis kokkuvõttes tore, aga Inglismaal on täpselt sama tore :D

mul ei ole eriti kirjutamise tuju ja pealekauba tunnen ma, et ma ei saa oma imelist avastust enam kauem enda teada hoida...ma olen avastanud väga coooooli grupi...kel nimeks dead prez...ma tõesti ei tea, kus maailmas ma varem elasin, et ma alles nüüd neist kuulen!? aga siiski....väike sissejuhatus: tegemist kahe ameerika mehega, viljelevad räppmuusikat (mida muud mina ikka tänapäeval kuulan...midagi!), aga nad ei ole eriti tavalised...esiteks pooldavad nad sotsialistlikku maailmavaadet ja nad on veganid (jah.....räpparitest veganid, tähendab et nad ei söö ei liha ei kala ei muna ei loomseid rasvu ei mett ei mitte midagi...mul on Inglismaal naabripoisid ka veganid ja ma olen poes ringi vaadanud, et mida nemad süüa saaksid peale taimede ja muu sellise ning olen leidnud ühe asja: kuskuss....seega palju õnne dead prezile....siin ka laul nende toitumisharjumustest....ma ei arvanud, et ma oma elus kuulen räppareid ütlemas: lentil soup is mental fruit (läätsesupp on mentaalne vili).....

http://www.youtube.com/watch?v=YTAhSJt_8x8

peale selle ei räpi nad igavatest asjadest nagu suurte tagumikega naised ja alkohol ja raha vaid.......sellest, et sellest ei ole cool räppida :D nende kõige kuulsam lugu (mida Drake kopeerinud on :S)

http://www.youtube.com/watch?v=4jNyr6BJZuI

ja siin nende lugu nimega Mind sex...mis mulle väga meeldib...sest kõik mehed võiksid nõnda mõelda, kas pole, naised!!!! (ilus video ka)

http://www.youtube.com/watch?v=VwTNOxJXMYM&ob=av2e

üks minu lemmikumaid lugusid neilt....räägib koolidest..küll Ameerikas, aga siiski...Eesti koolid on ju sama teed läinud...ma ei nõustu nendega sajaprotsendiliselt,,aga...sõnad käivad nii: all my high school teachers can suck my dick, telling me white man lies straight bullshit ja nii on.....sest siiamaani õpetatakse ju meile, et Columbus avastas Ameerika!?!?!?! avastas Ameerika!?!?!?!?! maa on avastatud alles siis, kui valge inimene sinna esimest korda jõuab? see ei loe, et mittevalged elasid seal juba ammu enne seda? kas siis oli see tühi ja pime koht? ei eksisteerinudki!?!?! ma saan aru, et vanadel aegadel..kui südamest usuti, et mustanahalised on metslased ja mitte tavalised inimesed...seda usuti........ aga 21. sajand kus kõik on võrdsed ja on iseenesest mõistetav, et mustanahalise ja valgenahalise ainukene erinevus ongi nahavärv..meile ikka sellist jura õpetatakse? uskumatu...

http://www.youtube.com/watch?v=BpipOqP_1C0

aga siit see lugu, tänu millele ma nad avastasin...wow....ons see alles lugu...lihtsalt kuulake kuulake kuulake....
dead prezi plussid: see millised nad 90'datel välja nägid on väga selline..milline on minu maitse meeste osas! neil on ilus aktsent....neil on ilusad hääled...ja neil on väga-väga head sõnad (aga siiski, ma ei nõustu nendega alati, näiteks siis kui nad räägivad white people(valged inimesed) see ja white people too...ma ei salli seda white people juttu üldse...mina kui white person(valge inimene) ei samasta end ajaloo ega muu poolest mitte kuidagi valgete ameeriklaste või inglastega, kes maailmale väga palju halba on teinud...mina va eestlane samastun ikka pigem aafriklaste ja teiste ajalooliselt alla surutud inimestega...WORD)

http://www.youtube.com/watch?v=3og0JaKAbZw

see biit ja need sõnad!!! kõige tähtsam - kuulake sõnu...kuulake kuulake kuulake

No comments:

Post a Comment